Min fina bild

1 Advent

0kommentarer

 
Bilder från min Instagram; TantLisbeth
 
Hejsan hej! Då var det första advent idag, inte klokt vad tiden går fort. Känns som att det inte var längesen det var sommar.
Snön kom i lördags och att den ligger kvar idag är ju helt otroligt, annars brukar snön komma och sen smälta bort över dagen. Jag är inget stort fan av snön här nere i Skåne, då det oftast bara är blaskigt och skitigt men vi har en hund som älskar snön och han rullar sig i den konstant!
 
Idag har jag varit i garaget (ligger 15 minuter utanför stan) och lagt ett lager klarlack över mitt lilla projekt som förhoppningsvis är färdigt i veckan.
Efter det körde jag in om Maxi och köpte en Hyacint som sedan fick flytta in i en glasburk som tidigare stod i skafferiet fylld med pärlsocker. Är fruktansvärt nöjd med resultatet, då jag absolut inte har gröna fingrar!
 
I torsdags var jag och en vän på IKEAs VIP-kväll, då de släppte den nya textilkollektionen Fjälltåg, den svarta kudden med mönster fick följa med mig hem och för tillfället bor den i fåtöljen i vardagsrummet.

Kommentera

Publiceras ej