Min fina bild

Tillbaka!

1kommentarer

 
Om ca två månader fyller jag 25 och högst upp på min önskelista står denna symaskin. Var hos mina föräldrar igår och sydde upp ett par gardiner, även om jag inte sydde något avancerat så njöt jag av varje sekund. Har länge velat ha en egen symaskin så jag kan sy egna kuddar men även för att prova på att sy lite kläder!
 

Förlåt för den usla uppdateringen men min sambo har haft semester och då har jag inte velat sitta upptagen med datorn. Har haft en mysig sommar med familj och bästa vänner, det har varit mycket marknader, festivaler, grillande, sol & bad. Jag och sambon firade våran sexårsdag med middag och bio i Malmö, det var den bästa dagen på våran semester!
Jag har sommarlov en vecka till, så på måndag kör skolan igång igen - Redovisning står på schemat!
 

1 kommentarer

TC

07 Aug 2012 11:06

sv. Tack så jätte mycket =)

Kommentera

Publiceras ej