Min fina bild

Makeover Del 2

1kommentarer

 
Köpte lasyr här om dagen och påbörjade målandet men såg att lasyren knappt täckte något och jag orkar verkligen inte måla i evigheter, så jag körde in om Bauhaus igår och köpte halvblank svart snickerifärg.
Målade det första lagret igår och på bilden kan ni skillnaden på lådorna som inte har blivit målade. När jag såg skillnaden i morse så kände jag att jag gjorde helt rätt i att måla skåpet svart! Tycker att det blir så fruktansvärt snyggt!!
 
I morse fick skåpet sin sista strykning och står nu och torkar. Ikväll ska vi ställa det på plats igen, men innan vi gör det ska vi åka till Staffanstorp och hämta fåtöljen jag skrev om i ett tidigare inlägg, Tomelillan blev vår och jag är så glad över det!
Längtar så himla mycket till kvällen när möblerna är på plats, har en känsla av att det kommer bli ett mysigare rum. Bilder ska jag försöka ta i helgen.
 
 
 

1 kommentarer

Emma Daisy

24 Aug 2012 15:13

Tjusigt! Det vill jag se snart!

Kommentera

Publiceras ej