Min fina bild

Fyndat

1kommentarer

 
Igår vann jag detta älghorn på Tradera, får betala 530kr för denna vackra skapelse.
Jag är så glad att jag äntligen har hittat det perfekta älghornet och när den har kommit hem till mig kommer den att hängas upp ovanför vår soffa där den kommer passa perfekt!
 
 
 
Efter skolan idag körde jag till Framtid och fyndade denna finfina stol för 75kr, snurrstolen vid skrivbordet ska nu bytas ut. Den ska målas vit och kläs om, i vilket tyg vet jag inte än. Funderar på fuskpälsen som blev över när jag klädde om mina köksstolar. Men jag vet inte, tror jag måste fundera på det ett tag.
Jag tar gärna emot tips!
 
 
Så här ser mina köksstolar ut.
 

1 kommentarer

TC

28 Aug 2012 20:56

sv. aa jag har precis börjat kika.. och nu är jag helt fast hehe

Kommentera

Publiceras ej