Min fina bild

Garlic & Moose

0kommentarer

 
 
 
 
Har idag varit på Blackballoons showroom här i Helsingborg och hämtat lampan jag beställde för någon vecka sedan, så har nu hängt upp den i sovrummet och den gjorde sig riktigt bra där inne. Jag blir mer och mer förälskad i vårt sovrum.
 
När vi ändå höll på att fixa med lampan så passade vi på att hänga upp älghornet.
Hade från början tänkt att hänga den ovanför soffan men den fick faktiskt sin plats ovanför skrivbordet, där man kan se den hela tiden. Jag är så himla nöjd!
 

Som ni kanske förstår så har jag haft mycket i skolan den senaste tiden, därför jag inte uppdaterat på exakt 20 dagar. Har haft tenta och grupparbete i Redovisning plus att jag har börjat Lönekonsult-kursen.
Ska i alla fall försöka att uppdatera på helgerna!
 

Kommentera

Publiceras ej